ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Poznaj zdolności Sabo, gdy wkroczy na scenę jako nowa postać grywalna w dodatkowym epizodzie. Wyrusza na Więzienną Wyspę, aby poznać spisek Globalnego Rządu i odkrywa podziemne tunele. Ujawnij spisek i wymierz sprawiedliwość.