ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
Pozwala używać w czasie gry stroju współpracy „DYNASTY WARRIORS 9” Wang Yuanji, będącego przebraniem Boa Hancock z „ONE PIECE”. Stroju można używać w dowolnym trybie po ukończeniu scenariusza wprowadzającego do trybu narracji i odblokowaniu postaci Boa Hancock.