ONE PIECE ODYSSEY_Demo
Ten produkt to darmowa wersja demo ONE PIECE ODYSSEY, która umożliwia rozegranie pierwszej części głównej gry. Postępy dokonane w wersji demo można przenosić do pełnej wersji tytułu. Nowa gra RPG w świecie popularnej mangi i anime ONE PIECE, stworzona dla uczczenia 25 urodzin serii! Słynny pirat Monkey D. Luffy, znany jako Luffy Słomiany Kapelusz, razem ze swoją załogą Słomianych Kapeluszy płynie przez Nowy Świat w poszukiwaniu kolejnej wyspy, na której przeżyje przygodę. Jednak ich podróż przerywa sztorm, a statek rozbija się. Bohaterowie trafiają na tropikalną wyspę otoczoną przez szalejące bez przerwy burze... Na oddzielonego od reszty grupy Luffy’ego czeka nowa, wspaniała przygoda. Musi odszukać przyjaciół i opuścić wyspę! Czekają na nich niebezpieczni nowi wrogowie, potworne siły natury i inne niespodzianki! Graj różnymi członkami Słomianych Kapeluszy w klasycznym tytule RPG osadzonym w świecie popularnego anime ONE PIECE!