ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Zawiera: 〮 10 jabłek energii, 〮 10 jabłek wigoru, 〮 3 złote galaretki, 〮 pieniądze (100 000), 〮 zestaw Stroje Podróżne (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin). *Wymagana jest pełna wersja gry. Przed skorzystaniem zaktualizuj grę do najnowszej wersji. *Pamiętaj, że zawartość dodatkową możesz otrzymać w późniejszym terminie. *Zawartość i jej specyfikacja mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. *Niektóre scenki i akcje w grze mogą nie zawierać zmienionych strojów. *Dodatkową zawartość można odebrać na początku gry.