ogniste skórki dla wingsuitu i spadochronu
Dwie wyjątkowe ogniste skórki dla wingsuitu i spadochronu zawarte w przepustce na pakiety Powietrzny, Lądowy i Morski. Żaden fan nie zechce ich przegapić!