OG CROW PACK
Stawka właśnie wzrosła! W tej wysokooktanowej grze musisz dowieść swojego hartu ducha w jednych z najbardziej wymagających wyścigów ulicznych i drag w Stanach Zjednoczonych. Twój sukces zależy od twoich wyników, strategii modyfikowania samochodu i zdobytej przy tym przez ciebie reputacji. Unreal Engine wynosi grę Street Outlaws na całkiem nowy poziom jakości wizualnej za sprawą ulepszonego oświetlenia, tekstur i pozostałych elementów! Możesz dostosować swój samochód, a także warsztat swojego zespołu, by dopasować wszystko do swojego stylu. Wersja cyfrowa deluxe pomoże ci w tym, gdyż zawiera nowe elementy, których nie ma w podstawowej wersji gry!