Offworld Trading Company - The Ceres Initiative
Największa asteroida w pasie wreszcie ma swoją pierwszą kolonię, co otwiera nowe możliwości na biznes! Ludzkość udowodniła, że może rozwijać się na Marsie… ale musimy teraz się nauczyć, jak przetrwać na martwej skale. Podziwiaj nową scenerię Ceres, wydobywając uran, surowiec unikatowy dla krajobrazu zamarzniętej asteroidy. Wykorzystaj go do zasilania nowego budynku elektrowni jądrowej i rozwoju kolonii, jednocześnie walcząc o dominację na giełdzie! Cechy: + Nowa lokacja: Ceres - największa asteroida w pasie stanowi wielkie wyzwanie dla kolonizacji z uwagi na ogromne połacie lodu i skał. Podziwiaj nową scenerię, miażdżąc konkurencję, by pozostać na szczycie giełdy. + Nowy surowiec: Uran - ten dostępny tylko na Ceres surowiec zapewnia paliwo dla elektrowni jądrowych i stanowi kolejny sposób na manipulowanie rynkiem akcji na własną korzyść. + Nowy budynek: Elektrownia jądrowa - nowa elektrownia jest doskonałym źródłem energii dla kolonii i może być zbudowana na dowolnej płytce. Ten budynek jest zasilany uranem i jest dostępny tylko na Ceres. + Nowy patent: Płynne baterie - ten nowy patent może być kluczem do sukcesu twojej kolonii na Ceres. Dzięki płynnym bateriom skraplacz solarny może pracować bez względu na porę dnia, zbierając cenny węgiel, tlen i wodę, aby zapewnić ciągłość operacji. + Nowe wyzwanie: Kurczące się zasoby - na Ceres surowce wyczerpują się w miarę ich wykorzystywania. Z biegiem czasu działki zaczną się zmniejszać i trzeba będzie poszukać nowych punktów wydobywania surowców, ponieważ nawet te najbardziej dochodowe nie będą trwać wiecznie.