Offworld Trading Company - Market Corrections
Mars był kiedyś miejscem, gdzie trafiali niechciani. Przestępcy, mężczyźni i kobiety, którzy stanowili zagrożenie dla społeczeństwa. Jednak kryzys na Ziemi zmusił jeszcze więcej ludzi do ucieczki na Czerwoną Planetę w celu zapewnienia sobie lepszego życia. Technologia ich zawiodła, a kurczące się zapasy groziły zagładą. Korekty rynkowe to nowa zawartość do pobrania dla Kompanii Handlowej Offworld, zawierająca 12 zupełnie nowych map i 3 nowe kampanie postaci, które mówią o tym, dlaczego ludzkość zaczęła kolonizować Marsa. Reni-6: Czujący robot, który spędził lata służąc ludziom, Reni-6 stara się zmienić postrzeganie robotyki przez ludzkość. Dostarczając żywności i pomocy koloniom, Reni-6 ma nadzieję, że zobaczą oni, że nie wszystkie technologie są złe - w rzeczywistości mogą być nawet pomocne. Ilana Kamat: Genialny naukowiec, Ilana była na miejscu, gdy tajemniczy algorytm zniszczył ziemską technologię. Jej mentor, Silas, chce się upewnić, że to samo nie stanie się z Marsem, i na razie powierza jej kierowanie firmą, aby zapewnić sprawne działanie. Frank Dawson: Frank nie mówi zbyt wiele o tym, dlaczego został wysłany na Marsa - a większość ludzi boi się na tyle, by o to nie pytać. Jest to reputacja, o którą nigdy nie prosił i którą stara się zmienić dla siebie, jak również dla reszty kolonistów, którzy przybyli na Marsa jako więźniowie.