Offworld Trading Company - Blue Chip Ventures
Przewiduj zachowania rynków, skutecznie sabotuj przeciwników i ukróć monopol w nowym DLC! Ta seria nowych scenariuszy dla jednego gracza została zaprojektowana przez jednego z najlepszych graczy Offworld Trading Company – czy twoja firma dojdzie na szczyt, czy może ogłosi upadłość? Tych kilkanaście scenariuszy będzie wymagać od ciebie najlepszej formy w celu osiągnięcia wymagających celów. Kilka scenariuszy oznaczonych jako wyzwania wymagać będzie niemal bezbłędnego wdrożenia wszystkiego, co potrafisz, i nawet najbardziej doświadczeni weterani zwycięstwo będą musieli okupić ciężką harówką. O autorze: Znany jest w społeczności Offworld Trading Company jako Blues, a jego misja zostania elitarnym graczem oraz zamiłowanie do liczb skłoniły go do analizy kodu w celu lepszego zrozumienia mechaniki gry. Zainspirowany bardziej unikalnymi codziennymi wyzwaniami Blues postanowił zaprojektować kilka niestandardowych scenariuszy zapewniających nowe, ciekawe doświadczenia dla jednego gracza.