Oddworld: New 'n' Tasty - Alf's Escape DLC
Abe, któremu powierzono misję uratowania jak największej liczby Mudokonów, na głębokich poziomach RuptureFarms spotyka wyjątkowo leniwego osobnika – Alfa. Wcześniej był tylko element mitów i legend, lecz teraz możesz doświadczyć z pierwszej ręki tej niezwykłej przygody w ramach Oddworld: New 'n' Tasty.