Odcinek 5: Czas ucieka
Ostatni odcinek z pięcioczęściowej serii gier rozgrywających się w uniwersum apokaliptycznych komiksów Roberta Kirkmana. Ograniczony czas stawia okoliczności przeciwko tobie - los Clementine jest w twoich rękach. Wszystkie wybory dokonane przez ciebie do tej pory doprowadzą do szokującego finału sezonu pierwszego The Walking Dead.Zakup tej treści dodatkowej wymaga posiadania The Walking Dead - Episode 1: A New Day.