Odcinek 2: Prosząc o pomoc
Drugi z pięciu odcinków gry rozgrywającej się w świecie nagradzanych powieści graficznych Roberta Kirkmana. Trzy miesiące po wydarzeniach z odcinka pierwszego głód zmusza grupę do poszukiwania jedzenia wśród obcych osób. W świecie, w którym żywi bywają bardziej niebezpieczni niż nieumarli, jest to ryzykowny ruch, jednak wkrótce okazuje się, jak daleko można się posunąć, aby przetrwać. Jak wybory, których dokonałeś w odcinku pierwszym, wpłyną na Twoje losy?Zakup tej treści dodatkowej wymaga posiadania odcinka 1 The Walking Dead: Nowy dzień.