Nugget of Gold (200)
200 sztuk złota Battle Islands (waluta premium) Kup pakiet Nugget of Gold i zwiększ swój budżet w Battle Islands. Złoto umożliwia natychmiastowe ukończenie budowy i szybkie wzmocnienie linii frontu!