To DLC odblokowuje nowe specjalne ninjutsu dla twojego ninja. Przyzwij gigantycznego drewnianego golema, tak jak Pierwszy Hokage, by zniszczyć wrogów! Zawartość: – Ninjutsu: Styl drewna: Jutsu drewnianego golema (Napastnik) * Po pobraniu tych materiałów uruchom grę i wybierz sekcję dodatków w pudełku z prezentami, które znajduje się w karczmie wewnątrz lobby online Wioski Ukrytego Liścia. * Zawartość tego pakietu ogranicza się do ninjutsu. Nie zapewnia on nowych mistrzów VR ani nagród rangi treningowej.