Dodaje w lobby online akcję "Przecięcie gromu". Po pobraniu tych materiałów możesz odebrać ją w grze, wchodząc do lobby online Wioski Ukrytego Liścia i wybierz karczmę > pudełko z prezentami > dodatki.