Northgard - Svafnir, Clan of the Snake
Największe łotry spośród wikingów przybywają do Northgardu jako Klan Węża. Dowodzi nimi Signy. Podstępni członkowie klanu nie poważają sławy ani honoru. Aby pokonać wrogów, będą korzystać raczej z taktyk partyzanckich niż atakować otwarcie.