Northgard - Nidhogg, Clan of the Dragon
Smoki to najbardziej osobliwy spośród wszystkich klanów. Kierują się starożytnym obyczajem i hołdują dziwacznym tradycjom. Osiągają swoje cele za pomocą obrzędów ofiarnych i ucisku... Opis Smoki to najbardziej osobliwy spośród wszystkich klanów. Kierują się starożytnym obyczajem i hołdują dziwacznym tradycjom. Osiągają swoje cele za pomocą obrzędów ofiarnych i ucisku, co często nie budzi zaufania innych klanów. Premie początkowe Twoi wieśniacy mogą wkraczać na neutralne terytorium. Szczęście i produkcja nie zmniejszają się w wyniku doznawanych ran. Zaczynasz grę ze stosem ofiarnym. Możesz wznieść ołtarz drakonidów zamiast innych budynków wojskowych. Zaczynasz grę, mając 2 niewolników. Możesz kupować niewolników na terenie doku okrętowego. Ucisk Ucisk stanowi ważny aspekt gospodarki tego klanu. Jego niewolnicy mogą – tak jak zwykli wieśniacy – przemieszczać się po neutralnym terytorium, wykonywać podstawowe zadania i walczyć. Niewolników można kupić w doku okrętowym, a po zdobyciu wiedzy na temat Pojmania zyskasz możliwość uciskania przedstawicieli innych frakcji. Jeżeli jednak twoja zwykła populacja znajdzie się pod wpływem twoich niewolników, licz się z jej buntem! Ofiary i wskaźnik esencji smoka Klan Smoka zaczyna każdą grę z już gotowym i unikalnym budynkiem: stosem ofiarnym. Dzięki niemu możesz składać ofiary ze swoich poddanych, aby oddać cześć bogom i zyskać ich przychylność, uzyskując tym samym dostęp do najrozmaitszych premii! Drakonidzi i ich ołtarz Jedynym obozem wojskowym, który będziesz w stanie zbudować, jest ołtarz drakonidów, w którym możesz powoływać do życia drakonidów – potężne, znacznie silniejsze od wojowników jednostki bojowe.