Nikt Nie Mieszka Pod Latarnią Morską
Jestes sam na tej skale… tylko latarnia morska I mewy dotrzymują Ci towarzystwa. Nie ma w okól Ciebie nic innego… przynajmniej masz nadzieje ze niczego innego tam nie ma. Stopniowo trzymający w napięciu kultowy horror No One Lives Under the Lighthouse od Marevo Collective pojawia się na konsolach ze zaktualizowanymi funkcjami! Poprzedni opiekun latarni morskiej zniknał bez śladu, a Ty jesteś jego nowym zastepcą, ktory ma podtrzymywać latarnie i opiekować się nią tak aby sie zawsze paliła. Spróbuj zachować zdrowy rozsądek na tej pustej skale odciętej od cywilizacji na morzu, i nie ulegaj halucynacjom. To jest spokojne przypomnienie, że jesteś tu całkiem sam… bo Nikt Nie Mieszka Pod Latarnia Morską!