NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Electro Blitz Pack
Obwodowe, ciemniejące oświetlenie neonowe to wzornictwo pakietu Electro Blitz Pack pojazdu Top Fuel, kombinezonu kierowcy, spadochronu oraz lawety, które sprawi, że się wyróżnisz. Ponadto możesz spersonalizować pojazd Top Fuel i lawetę, zmieniając ich wygląd, dzięki przyciągnięciu sponsorów w grze wraz z każdym podnoszącym adrenalinę zwycięstwem.