New Crops, Fish, and Recipes Pack
Siej, wędkuj i biesiaduj! Zostań najlepszym farmerem, kucharzem i wędkarzem dzięki pakietowi nowych zbóż, ryb i przepisów! Odblokuj 12 nowych nasion (4 zboża i 8 kwiatów), 6 nowych ryb i 15 nowych przepisów!