New Adventures Expansion
Ten dodatek podwaja liczbę dostępnych misji i opowiada nowe historie postaci z oryginalnej gry. Rozegraj dwie dodatkowe mini kampanie fabularne, ukończ ponad 20 specjalnych misji codziennych i odkryj sekretne zakończenie historii Spaceland. Wymagana jest oryginalna gra Spaceland.