NERF Legends - Ultimate NERF Bundle
Ten ostateczny komplet zawiera wszystkie pakiety NERF DinoSquad w jednej, niskiej cenie. Jest tu też ekskluzywna wyrzutnia dostępna tylko w tym pakiecie. Otrzymasz: – Pakiet Tricera-Blast: zawiera strój oraz wyrzutnię NERF DinoSquad Tricera-Blast, a także cztery dodatkowe skórki. – Pakiet Stego-Smash: zawiera strój oraz wyrzutnię NERF DinoSquad Stego-Smash, a także cztery dodatkowe skórki. – Pakiet Rex-Rampage: zawiera strój oraz wyrzutnię NERF DinoSquad Rex-Rampage, a także cztery dodatkowe skórki. – EKSKLUZYWNA! Dostępna tylko z tym kompletem ostatecznym – wyrzutnia NERF Mega Accustrike Thunderhawk. Ta wyrzutnia z zamkiem ręcznym jest najdłuższą wyrzutnią w całym arsenale NERF! Wszystkie te przedmioty mogą być używane w trybie zarówno dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy. Po pobraniu przedmioty staną się dostępne w menu dostosowywania.