Neon Abyss - Alter Ego Pack
Eksperymentuj z Alter Ego ulubionych postaci w Neon Abyss dzięki dodatkowi Alter Ego, gdzie 8 nowym skórkom postaci towarzyszą umiejętności do opanowania.