Bądź mistrzem kierownicy w Pontiacu Firebirdzie, znanym także jako „Blackbird”. Zostaw gliniarzy w kłębach dymu, siedząc za kierownicą tego kultowego wozu, i modyfikuj go, tworząc jedyną w swoim rodzaju superkonstrukcję.