NBA 2K23 - 15 000 VC
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/30. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry NBA 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2024/12/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Teraz istnieje jeszcze więcej sposobów na wydawanie VC. Ulepszaj gracza MyPLAYER i kupuj pakiety MyTEAM, aby stworzyć prawdziwą drużynę marzeń! ROZWIJAJ swojego gracza MyPLAYER, zwiększając jego atrybuty i zdobywając nowe animacje. DOSTOSOWUJ gracza MyPLAYER, dając mu najnowszy sprzęt z 2K Store. TWÓRZ własną drużynę MyTEAM, otwieraj pakiety i zbieraj zespół z obecnych zawodników oraz legend NBA!