NBA 2K Playgrounds 2 - zestaw Golden Bucks - 7500 VC
Niniejszy pakiet jest dostępny wyłącznie przy zakupie zestawu NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2. Zgarnij 7500 Golden Bucks - wirtualnej waluty w NBA 2K Playgrounds 2 - na zakup elementów estetycznych i pakietów lansu dla swoich zawodników!