NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Special Ninjutsu: An Elder Reborn Kage Pack
Pakiet specjalnego ninjutsu: Odrodzony starszy „Kage” zawiera: – Specjalne ninjutsu – Przeszywające pchnięcie palcem piekieł – Specjalne ninjutsu – Cięcie latającego Raijina – Specjalne ninjutsu – Chochlik pary – Specjalne ninjutsu – Styl cząstek: Jutsu rozpadu atomowego – kolumna – Specjalne ninjutsu – Styl magnetyzmu: Wielki pochówek w złotym pyle – Specjalne ninjutsu – Styl drewna: Jutsu drewnianego golema – Zwój światła księżyca x10 Ten pakiet specjalnego ninjutsu odblokowuje nowe specjalne ninjutsu dla twojego awatara, wliczając w to ninjutsu używane przez starszego Kage! Zwoje światła księżyca można wycenić w warsztacie ninja, aby odblokować nowe kostiumy, broń, narzędzia ninja i nie tylko! * Obejmuje produkty sprzedawane również pojedynczo. Należy uważać na podwójne zakupy. * Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. * 10 zwojów światła księżyca zostanie automatycznie odebrane w grze. Zwoje światła księżyca są przedmiotami jednorazowego użytku i można je wykorzystać za pomocą funkcji wyceny w grze.