NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique: Super Uzumaki Rasengan
Pozwala aktywować podczas walki tajną technikę: Super Uzumaki Rasengan. Po pobraniu tych materiałów możesz odebrać je w grze, wchodząc do lobby online Wioski Ukrytego Liścia i wybierając karczmę > pudełko z prezentami > dodatki.