NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Kurama Taikyoku Rasengan
Pozwala aktywować podczas walki tajną technikę: Kurama Taikyoku Rasengan (Uzdrowiciel). Po pobraniu tych materiałów możesz odebrać ją w grze, wchodząc do lobby online Wioski Ukrytego Liścia i wybierz karczmę > pudełko z prezentami > dodatki.