NARUTO STORM 4 - Season Pass Bonus
Uzyskaj wcześniejszy dostęp do trzech pakietów dodatków i wyjątkowej tajemnej techniki przemiany mieszanej do czasu premiery pierwszej zawartości do pobrania. Wymagana sprzedawana osobno gra NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4.