NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
Najnowsza produkcja w cenionej serii STORM zabiera gracza w kolorową i zapierającą dech w piersiach podróż. Skorzystaj z całkowicie przeprojektowanego systemu walki i przygotuj się na najbardziej spektakularne starcia w całej serii NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM! W NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 wykorzystasz szeroki wachlarz umiejętności shinobi do walki z najgroźniejszymi wrogami w dziejach. Potężne ataki w formie tajemnych technik, energetyczne ewolucje pod postacią przebudzeń, niepodrabialne shurikeny i kunai - to wszystko tworzy unikatowe style gry dla każdego ninja! Przygotuj się na najbardziej oczekiwaną ze stworzonych przez nas gier serii STORM!