Najlepszy scenariusz, The Tyrant Returns/ Battle for the Han Court
Do gry dodany zostanie „The Tyrant Returns”, wybrany jako najlepszy scenariusz stworzony w Japonii. - The Tyrant Returns Podczas bitwy o władzę pomiędzy Cao Cao i Yuan Shao okazuje się, że Dong Zhuo, który był niesłusznie uważany za zmarłego, tak naprawdę żyje. Cao Cao zawarł przymierze z Yuan Shao, Liu Biao, Sun Ce i innymi przywódcami i raz jeszcze wysłał wiadomość do wszystkich mieszkańców krainy. „Tyran musi zginąć” (The Tyrant must die)! Wkrótce rozpocznie się bitwa nowej koalicji przeciwników Dong Zhuo! Do gry dodany zostanie „Battle for the Han Court”, wybrany jako najlepszy scenariusz stworzony w Azji. - Battle for the Han Court Podczas zamieszania po śmierci Dong Zhuo ginie cesarz Xian z Han. Liu Yan, Liu Yu i Yuan Shao wszyscy ogłaszają się nowym cesarzem. Trzech cesarzy, jedna kraina. Lordowie mają własne sympatie i cały kraj ogarnia chaos.