Najlepszy miesiąc życia! Demo
Najlepszy Miesiąc Życia to narracyjna gra typu point-and-click, której fabuła opowiada o niezwykłej relacji Louise i jej syna, Mitcha. Louise, młoda kelnerka samotnie wychowująca dziecko, pewnego dnia dowiaduje się, że jest śmiertelnie chora. Nie zostało jej dużo czasu, być może tylko miesiąc… Ale jak przekazać tę wiadomość ośmioletniemu synowi? Jakie wartości mu wpoić, co mu doradzić? Czas ucieka, a Louise musi podjąć ważne decyzje. Wraz z Mitchem wyruszają w podróż po Stanach Zjednoczonych, by spędzić ze sobą ostatni, być może najważniejszy miesiąc w ich życiu. Wspólna podróż Louise i Mitcha odbywa się w szalonych lat 60-tych. Matka i syn znajdą się w sytuacjach tyleż zabawnych, co niebezpiecznych. Wybory jakich dokonują zmienią ich życie oraz przyszłość małego Mitcha. Tłem ich prywatnej historii będą podzielone politycznie Stany Zjednoczone, społeczne nierówności oraz kwitnąca kontrkultura Dzieci Kwiatów. Rozwój fabuły obserwujemy z dwóch perspektyw czasowych. Część wydarzeń odbywa się w trakcie podróży matki i syna (lata 60-te), innych faktów dowiadujemy się głównie ze wspomnień dorosłego już Mitcha, który z perspektywy czasu ocenia wybory swoje i Louise (lata 70-te). Na tej podstawie gracz podejmie decyzję jakim człowiekiem była Louise, oraz na kogo wyrósł Mitch. Decyzje NAPRAWDĘ mają znaczenie! Każdy wybór, którego dokonujesz wpływa na jedną z trzech statystyk: Praworządność, Pewność siebie i/lub Relacje. Decyzje gracza dotyczą więc nie tylko efektów bieżących wydarzeń fabularnych, ale wpływają również na to, kim zostanie mały Mitch w przyszłości. Opowieść o relacji matki i syna - W trakcie gry zmieniają się nie tylko losy głównych bohaterów, ale również ich wzajemna relacja. Najlepszy Miesiąc Życia to przede wszystkim pełna emocji opowieść o macierzyństwie i często trudnych relacjach rodziców z dziećmi. Wnikliwe spojrzenie na jedyną w swoim rodzaju więź matki i syna. Niezbadane są wyroki… - Od decyzji gracza zależy, kim zostanie dorosły Mitch i jak zakończy się opowiadana w grze historia. A ta może się w Best Month Ever skończyć na wiele różnych sposobów. Przyszłość, która czeka Mitcha, oferuje więcej niż jeden finał, odkryj wiele różnych zakończeń gry! Lato Miłości, czyli szalone lata 60-te! - Lata 60-te w USA to bunt Dzieci Kwiatów przeciw skostniałym ramom społecznym. Louise i Mitch spotkają na swej drodze motocyklistów, hipisów, rdzennych mieszkańców, Ku Klux Klan oraz wszelkiej maści odszczepieńców i obieżyświatów. Nikt nie przegrywa - Refleksyjna i poważna tematyka Najlepszego Miesiąca Życia nie oferuje prostych rozwiązań. W grze właściwie nie możesz “przegrać”. Skup się na swoich uczuciach i wyborach, by na końcu historii sprawdzić, czy właśnie takiego losu pragnąłeś dla Mitcha i Louise.