MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack G (61,000 crystals)
Pakiet zawiera 61 000 kryształów bohatera. Kryształy bohatera są walutą w grze. Można je wymieniać na kupony na loterię oraz wykorzystać do zakupu przedmiotów w sklepie My Hero ULTRA RUMBLE.