MY HERO ONE'S JUSTICE Mission: Above and Beyond Endeavor
Odblokowuje dodatkową misję „Above and Beyond.” Zalicz ją, aby zdobyć nowe przedmioty i akcesoria. Wymagana sprzedawana osobno gra MY HERO ONE'S JUSTICE.