MY HERO ONE'S JUSTICE Additional Mission: Gale
Odblokowuje dodatkową misję „Gale”. Po jej ukończeniu otrzymasz nowe przedmioty i akcesoria. Wymagana sprzedawana osobno gra MY HERO ONE'S JUSTICE.