My Fantastic Ranch: Unicorn & Dragons
Przyjdź na lekcje jazdy, latania i akrobatyki powietrznej na jednorożcach i smokach! Trenuj smoki i jednorożce na swoim fantastycznym ranczu. Zbuduj doskonałe ranczo, hoduj magiczne stworzenia i zostań najlepszym trenerem bądź najlepszą trenerką w zaczarowanym królestwie! Opiekuj się fantastycznymi stworzeniami: Buduj obiekty niezbędne do hodowli jednorożców i smoków. Zajmuj się codziennymi potrzebami zwierząt i dopilnuj, aby przebywały w otoczeniu, w którym mogą być szczęśliwe i zadowolone. Zatrudnij personel do karmienia i opieki nad swoimi ulubieńcami oraz pamiętaj, że zwierzaki czasami muszą odpoczywać, inaczej dostają małpiego rozumu. Organizuj ciekawe lekcje: Na twoim ranczu będą pojawiać się dzieci, aby brać lekcje z udziałem zwierząt. Zbuduj arenę do ćwiczenia jazdy na smoku czy jednorożcu, tor przeszkód z obręczami do trenowania akrobatyki powietrznej i latania oraz dużo innych obiektów. Stwórz najsłynniejsze ranczo w całym królestwie: Zdobywaj klejnoty, aby ulepszać budynki, ozdabiać ranczo i pozyskiwać jeszcze bardziej magiczne stworzenia. Im lepsza reputacja rancza, tym większa liczba uczniów będzie chciała uczęszczać na lekcje i brać udział w turniejach. Połącz jeźdźców z ich ulubionymi magicznymi wierzchowcami, aby stworzyć najlepsze pary, i zaimponuj księciu i księżnej królestwa podczas festiwali. Barwna i ciekawa gra dla osób w każdym wieku: My Fantastic Ranch to prosta gra o unikalnym formacie. Doskonale nadaje się jako wprowadzenie do symulacji ekonomicznych i pozwala zanurzyć się w świecie fantasy wypełnionym najbardziej uroczymi spośród wszystkich stworzeń.