MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Er du klar til å gå ut på banen i Villopotos utstyr? Med DLC-pakken MXGP2 - Villopoto Replica Equipment, kan du la din tilpassede rytter bruke hjelmen Thor Verge, drakten Thor Core Orbit og støvlene Alpinestars Tech10 som den amerikanske mesteren brukte under 2015-sesongen av det offisielle MXGP-mesterskapet.