Mukumuku Costume
Przebierz się za najbardziej przytulaśnego mieszkańca Zapomnianej Doliny! * Przedmioty te pojawią się w twojej komodzie po tym, jak zaakceptujesz je za pomocą niebieskiej skrzynki depozytowej stojącej przed twoim domem. * Nakrycia głowy można ubrać, wybierając je jako typ fryzury. * Stroje można zmieniać, korzystając z lustra lub komody w swoim domu. * Przy produkcji stroju nie ucierpiał żaden Mukumuku.