Moving Out - The Employees of the Month Pack
Pakiet „The Employees of the Month” sprawi, że kariera w firmie Smooth Moves nabierze rozmachu. Każdy z członków ekipy przeprowadzkowej przejawia zamiłowanie do pracy fizycznej i chce zostać w firmie po okresie próbnym. Profesor Inkle! Przeprowadzki idą sprawniej, gdy do dyspozycji zamiast dwóch rąk ma się ich osiem! Bruce! Śliczny, milusi i bezwzględnie skuteczny! Sprinkles! Pracuje na okrągło, a do tego wspaniale pachnie! Dials! Szybko dostraja się do klientów i pracuje bez zakłóceń! Stwórz najznakomitszą firmę przeprowadzkową w Packmore dzięki zaufanej ekipie specjalistów!