Mortal Kombat 1 - Edycja Premium
Zamów w przedsprzedaży, aby otrzymać grywalną postać Shang Tsunga i wcześniejszy dostęp do Mortal Kombat 1. Mamy to we krwi! Odkryj odrodzone uniwersum Mortal Kombat stworzone przez Boga Ognia Liu Kanga. Mortal Kombat 1 rozpoczyna nową erę w kultowej serii z nowym systemem walki, trybami gry i ruchami fatality! Edycja Premium zawiera Zestaw Kombat, tygodniowy wcześniejszy dostęp do pobieralnych postaci i 1250 Smoczych Kryształów (waluta gry).