Monster Hunter Wilds Edycja Deluxe
Złóż zamówienie przedpremierowe, aby otrzymać zawartość dodatkową! 【Zawartość dodatkowa za zamówienie przedpremierowe】 Otrzymaj poniższą zawartość dodatkową, składając zamówienie przedpremierowe na grę Monster Hunter Wilds: ●Zestaw pancerza warstwowego łowcy: rycerz Gildii ●Talizman: amulet nadziei Edycja Deluxe zawiera główną grę Monster Hunter Wilds i Monster Hunter Wilds: zestaw deluxe! Otrzymujesz następującą zawartość: ● Monster Hunter Wilds (główna gra) 【Monster Hunter Wilds: zestaw deluxe】 Pakiet elementów do komunikacji i zmiany wyglądu sprawi, że życie łowcy będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujące. ●Zestaw pancerza warstwowego łowcy: wojownik feudalny ●Pancerz warstwowy łowcy: opaska na oko szermierza ●Pancerz warstwowy łowcy: peruka z rogami demona ●Ozdoba dla Seikreta: kropierz żołnierza ●Ozdoba dla Seikreta: kropierz generała ●Zestaw felińskiego pancerza warstwowego: feliński ashigaru ●Zdobienie: ptasi dzwoneczek wietrzny ●Gest: okrzyk bojowy ●Gest: uchiko ●Fryzura: kok bohatera ●Fryzura: wytworny wojownik ●Makijaż/malowanie twarzy: kumadori łowcy ●Makijaż/malowanie twarzy: unikalny rozkwit ●Zestaw obrazków: Jednostka Avis ●Zestaw obrazków: potwory Nawietrznych Równin ●Plakietka: dodatkowa ramka – rdzawy świt * dodatkowa zawartość za zakup * Zawartość wymieniona powyżej może być w przyszłości do zdobycia za pomocą innych metod. * Zawartość można również kupić osobno. Prosimy uważać na zdublowane zakupy. * Aby uzyskać dostęp do zawartości, może być wymagana najnowsza wersja gry. ■Monster Hunter Wilds Nieokiełznana siła natury jest dzika i bezwzględna, a otoczenia zmieniają się gwałtownie w mgnieniu oka. To opowieść o potworach i ludziach — i o tym, jak trudno im współżyć w harmonii w dwoistym świecie. Dopełnij obowiązku łowcy, tropiąc i pokonując potężne potwory. Wykuwaj nowe bronie i pancerze z materiałów zebranych podczas łowów i odkrywaj związek między ludami Zakazanych Ziem a miejscami, które zamieszkują. W Monster Hunter Wilds czeka cię życie prawdziwego łowcy.