Monster Hunter Rise — pakiet DLC „Cute & Cuddly Collection”
Wzbogać wrażenia z gry Monster Hunter Rise tym pakietem DLC z mnóstwem uroczych dodatków! Dodatkowa zawartość to m.in.: – Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Lance Gunn”. – Zestaw pancerza warstwowego łowcy „Ran Page”. – Zestaw pancerza warstwowego koleżkota „Kit T.”. – Zestaw pancerza warstwowego kumpsa „Pup R.”. – Zestaw „Specjalne obrazki 3”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rathalos”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Nargacug”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Zinogr”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Goss Harag”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Malzeno”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Magnamalo”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Diablos”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Tigrex”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Lunagaron”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Garangolm”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rakna-Kadaki”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Khezu”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Mizutsune”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rajang”. Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. – Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień wyposażenia warstwowego w skrzynce na przedmioty. – Pamiętaj, że pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty ani umiejętności. – Pancerza warstwowego koleżkota i kumpsa można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego na tablicy towarzysza. – Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty ani umiejętności. – Naklejek można użyć w menu czatu. Początkowo dymek będzie pusty. Tekst możesz wprowadzić w menu czatu.