Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack
Nie przegap ekskluzywnego pakietu Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack. Urozmaić wyścigi niestandardowym zestawem motocyklisty zawierającym kask, gogle, koszulkę, spodnie i buty, których nie znajdziesz w podstawowej grze! Zestaw zawiera kask ANSR AR3, gogle EKS EKS-S, koszulkę i spodnie Fly Racing LITE oraz buty TCX Comp-Evo.