Monster Energy Supercross 3 - Official Outfit Pack
Już teraz kup Monster Energy Supercross 3 - Official Outfit Pack i skorzystaj z dodatkowych możliwości modyfikacji motocykla i zawodnika! Znajdziesz tam oficjalny zestaw obejmujący 3 modyfikacje wyglądu motocykla, 4 kaski, 4 modele butów, 4 kombinezony i świecący stabilizator szyi.