Kup Monster Energy Supercross 3 - Credits Multiplier, by szybciej awansować w grze! Możesz podwoić liczbę zdobywanych kredytów dzięki zastosowaniu stałego mnożnika po zakończeniu każdego wyścigu offline i online!