Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack
Kup dodatek Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack i skorzystaj z dodatkowych możliwości modyfikacji motocykla i zawodnika! To zestaw 10 przerażających skórek i strojów specjalnych, które przyprawią Cię o gęsią skórkę! Obcy, szkielety i duchy sprawią, że Twój motocykl będzie wyglądać naprawdę upiornie!