MONOPOLY MY LITTLE PONY DLC
Rainbow Power w świecie Monopoly! Dodaj nieco zabawy, prawdziwej przyjaźni i radości dzięki My Little Pony. Ten pakiet DLC zawiera całkowicie zmodyfikowaną planszę i animowany pionek. Czas wskoczyć na siodło i poznać to niezwykłe połączenie!