Moneta uniwersalna i odblokowanie trybu Szalony
Zawartość pakietu: - Moneta uniwersalna Dodanie tej monety do ekwipunku powoduje lekkie zwiększenie skuteczności ataku, obrony oraz odrzucenia wroga. Moneta zostanie dodana do skrzyni i będzie dostępna do użycia zarówno w głównej grze, jak i w bezpłatnym rozdziale dodatkowym To nie jest bohater. Użycie kilku monet jednocześnie spotęguje efekt ich działania. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.