M&M Clash of Heroes Zaawansowani przeciwnicy
Pobierz tę darmową aktualizację, aby zmierzyć się z czterema potężnymi, legendarnymi przeciwnikami: Azexezem, hrabią Carlyle, Ludmillą i Azh-Rafirem w trybach szybkiej bitwy i rozgrywki wieloosobowej online. Natkniesz się na cztery nowe zaklęcia: portal demonów Azexeza, chmarę pająków Ludmilly, nienawistne uderzenie hrabiego Carlyle oraz uderzenie dłonią Azh-Rafira! A jeżeli pociąga cię zło, spraw sobie przyjemność - pobierz DLC „Jestem legendą” i wciel się w każdą z tych okrytych złą sławą postaci.